Thursday, May 10, 2012

Cum a scăpat bietul pm Victoraş din colţii Sauronului Media uriaş… oops


Discuţia pe care am avut-o la 8 mai 2012 cu pretinii mei feisbuccieni Steliana Ionescu, Găleata cu Pixeli şi Adrian Merfu (pe care o reproduc mai jos sperând că my friends nu vor avea nemic împotrivă) mi-a fost prilejuită de vizionarea, în timp ce navigam pe Feisbuc în sus, a interviului Sauronului Media MGâdea cu primul-ministru al României, Victor Ponta, în finalul căruia a intervenit şi Sauronul Media MBadea… ups. Scurt pe doi, mie mi s-a părut că reacţia pm Victor Ponta a fost deosebit de semnificativă pentru noul raport ce începe să se cimenteze – vba aia – şi la noi între Media din era digitală, deci New Media, ce tind a se integra în nişte reţele netocratice născânde acum şi pe malurile Dâmboviţei şi politicienii aborigeni care, aşa cum o spun in nucce auctorii Netocraţiei “vor deveni o nouă categorie de oameni de divertisment televizat prost plătiţi, nişte actori inofensivi care interpretează scenariile altora, verificaţi tot timpul fără milă şi batjocoriţi de supraveghetorii lor din presă. Nu există alternativă. Oricine încearcă să se opună trendului de dezvoltare şi să persiste în agitaţia politică de tip vechi nu va supravieţui în societatea condusă de netocraţie. El ar fi “demascat” ca un tiran mârşav al informaţiei”. ► Ei bine, mărturisesc că acum mai bine de un an, când am scris şi eu despre fenomenu’ MBadea, aşa cum îl percepeam cu coada ochiului din propria-mi odaie, încă nu înţelesesem, vai, despre ce-i vorba, deşi eram vădit siderat de constatarea existenţei reale a efectelor agresivului eon în chiar jurul meu, printre oamenii vii cu care mă aflam în contact diurn, precum şi asupra clasei politice aborigene, care ba creştea în prestigiu faţă de vechiul electorat, ba scădea, funcţie de cum se raporta apropo de diverşii Sauroni Media, consternarea mea fiind oarecum similară cu cea a fizicienilor şi metafizicienilor contemporani faţă cu rezultatele celebrelor experienţe Michelson-Morley de la sfârşitul secolului 19, pe care fizica newtoniană, geometria euclidiană, matematica preriemaniană şi filosofia clasică nu le puteau interpreta în mod riguros şi care îşi vor fi găsit soluţia doar în formulele fistichii ale Teoriei R. Cu alte cuvinte, observând cu oroare cum Sauronii Media MGâdea, MBadea or Laptop-man, aliaţi cu alţi sauroni media vasali, precum CNistorescu, SRStănescu et aliis ejusdem farinae atacau la baionetă şi batjocoreau într-un hal fără de hal nu doar nişte becisnici politicieni portokakii, n-aşa?, ci instituţii statale fundamentale, precum Preşedinţia Ro, aloo, deci practic chiar pe patronii – cum ar veni – siguranţei naţionale, eu am crezut că-n spatele acestui attack media fără precedent se ascunde o fioroasă entitate statală străină, mai precis aia inamic-tradiţională pentru rumăni, cărora generalii suvorovi şi kutuzovi le promiseseră cândva că “nu le vom lăsa decât ochii, ca să plângă…“, păi cum drea, şi (deşi nici azi nu sunt complet sigur că n-ar fi chiar aşa, aloo ( :oops: ) !) totuşi, după ce mi-a căzut în mână, mai mult sau mai puţin întâmplător, “Netocraţia” lui Alexander Bard şi Jan Söderqvist, o cărţulie de referinţă în înţelegerea iepocii contemporane, am realizat că ista – deci attackul media contra statului modern – e de fapt un simptom al lumii post-moderne în care tocmai am intrat şi noi (după ce mai nainte îi întredeschisesem poarta la “Cenaclul de Luni“…oops), mai exact am înţeles ce se-ntâmplă de fapt în lumicica noastră mult defazată faţă de lumea civilizată, când, iată, graţie informaţionalismului ce ne-a cuprins precum o zăpadă imaculată ce se-aşterne preste o lume deboşată, dezordonată, nemăturată şi dezarticulată, vechea lume de shit s-a acoperit c-un nou mit, iar vectorul creator din Hypernor a început să decolmateze or să bifeze din masa amorfă a homuleţilor (virtuali sau vii) magneticele reţele netocratice ce azi-mâine vor stăpâni şi pe-aci… oops.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Avp Viorel Padina : Când vă spuneam că adevăratul conducător al Românicăi e Sauronu Media MBadea, credeaţi că glumesc, a…? Dacă aţi fi văzut ce figură de elev timid şi cuminte făcea adineaorea primul ministru al României în faţa saltimbacului de la A3, aşa cum nu l-am văzut niciodată în faţa Preşedintelui Ro, aloo, poate că v-aţi fi gândit mai bine la profeţia mea… “Am scăpat ieftin de data asta!” e exclamat premierul îmbujorat, în timp ce Sauronu Netocrat îl privea c-un rânjet zâmbat… Asta e situaţia şi naţia.
Galeata Cu Pixeli: Nu m-aş mira ca băiatul ăsta să fi luat nişte palme pe holurile de la Grivco.

Galeata Cu Pixeli : De la Mircică.

AVP : Râdeţi voi, dar nu e de glumă: am intrat în era Netocraţiei, fir-ar… Ponta, care nu e mai puţin căpos or coios decât nen-su Băse, e însă mult mai inteligent ca el să ştie că dacă se pune cu Sauronu Media e terminat. El n-are decât să facă sluj în faţa lor, gâdilându-i pe burtică şi încercând să facă, pe din dos, ceea ce mai poate face, pentru el şi gaşca de politicieni din spate. Nea Băse, un politician de modă veche, care am impresia că visa s-ajungă un Nea Ceaşcă 2, n-a înţeles asta şi va pierde – a pierdut deja -, cu toate armatele sale mai mult or mai puţin secrete. Un saltimbac care frizează geniul, precum acest MBadea, îi va face pe toţi arşice…

Adrian Merfu: Mircea Badea “frizeaza geniul”?! Am trăit s-o aud şi p’asta. Nici măcar nu comentez afirmaţia pentru că nu mai am cuvinte. In ceea ce priveşte relaţia media/politic, vă spun că niciodată, pe termen lung, media nu va putea deveni şi face ce susţineţi aici de ceva timp. Dacă legea s-ar aplica, chiar aşa defectuoasă cum e, Antenele vor avea soarta OTV-ului. Si va veni vremea, în curând, când acest lucru se va întâmpla.

Steliana Ionescu: Inteleg că tu îi admiri atît pe M.Badea cît şi pe V.Ponta. Pe Mircea Badea pentru “geniul” lui de om de media “netrocratică”, care după părerea mea nu ar trebui încurajat nici măcar de telespectatorul naiv, daramite de un politician inteligent. Din acest pdvd eu îl apreciez pe Băsescu, care preferă să piardă iată decît să facă un compromis cu un asemenea “geniu”, care este un geniu “făcut” numai da banii stăpînului său Dan Voiculesu. In acelaşi timp îl admiri şi pe Victor Ponta pentru” inteligenţa” lui de a nu se pune cu aceştia şi de a “bate palma cu ei”, facînd compromisuri ca să se menţină la putere cu orice preţ. O putere care însă le va servi tot lor (lui MB DV) şi nici măcar lui, daramite poporului care se uită cu admiraţie la ei.

AVP : Eu nu admir nimic şi pe nimeni, mey, rumânilor, ci doar v-ajut să vedeţi adevărul. Că nu vă place ce vedeţi, sau că nu vreţi să auziţi decât ce vă place, asta-i altă mâncare de pesce, fireşte.

Steliana Ionescu : Care Adevăr ? Ca Băsescu pierde puterea pentru că nu le-a zîmbit mieros, lui MB şi lui Voiculescu, ca şi cînd aceştia ar fi fost multumiţi numai cu asta ? Păi eu văd un altfel de adevar. Acela că Victor Ponta va trebui să facă compromisuri şi mai mari cu Dan Voiculescu. Că acesta nu se va mulţumi doar cu un zîmbet mieros şi că VP va trebui să închidă ochii la interesele mari pe care le are Dan Voiculescu în agricultură de exemplu. A, dacă va reuşi să-i ducă cu zăhărelu şi să le dea cu Flitul, atunci da, voi fi prima care să-i laude inteligenţa.

Galeata Cu Pixeli: Meastre, chestia cu netocraţia nu poate decât să te avantajeze. Eşti unul din cei mai cunoscuţi scriitori în era internaută.

AVP : Steliana, mă tem că ţi-ai cam atins limita în comunicarea intelighentă cu mine, ca şi Adrian Merfu, de altfel. Poate că preste vreo 30 de anişori, nepoţeii tăi şi copiii lor vor reuşi sa mă-nţeleagă mai bine (aşa cum şi tu ai înţeles perfect “Apelul către Europa” din 1980, însă citit abia în 2010, dacă nu mă-nşel). Io sper totuşi să vă păstraţi în limitele unei politeţi elementare, voi faţă de mine, caci io nu mă voi schimba nicio clipa faţă de cel pe care-l cunoaşteţi.

AVP : Galeato, aici nu e vba de un om – fie el şi genial -, ci de o Reţea. Bătălia se va da între Reţelele Netocratice, nu între partide, care vor deveni nişte trupe de operetă, dirijate de netocraţi, iar in final vor dispărea cu totul. Ca să mai ai un cuvinţel de spus, până una alta, ca politician, trebuie să faci sluj în faţa Sauronului Media, fie el MBadea, fie Cristoiu or altul. Nu-l poţi bate pe politicianul rival decât folosindu-te de un Sauron Media la fel de ingenios ca al inamicului. Ahile MBadea contra Hector Cristoiu, ca sa vă desenez… oops.

Steliana Ionescu: Concluzia ta ma mîhneşte, dar dacă aşa crezi,  nu am decît să aştept liniştită deznodamîntul, care după părerea mea va veni cu mult mai repede. Si da, nu ştiu dacă ai observat, dar nici eu nu m-am schimbat. Am însă alte opinii (punctuale) referitoare la evenimentele politice actuale.

Galeata Cu Pixeli: AVP, eu chiar nu înţeleg de ce nu se face o distincţie clară între obrăznicie, tupeu şi excelenţă. Mircea Badea e un golan care nu se sfieşte să scuipe pe creştetul oricui îl contrazice pe stăpânul lui. Ciutacu, prin contrast, e un foarte bun scriitor.

Galeata Cu Pixeli: Scriitor de înjurături.

Galeata Cu Pixeli: Nu vad de ce s-ar jena un Manolescu, de pildă, să i-o zică franc: ba p-a mă-tii, cârnăţarule. Chiar şi pe felia ta de obrăzncie iţi pot da clasa, pentru că am stil.

AVP : MBadea nu e scriitor, aloo… E doar un saltimbac teribil de eficient. In era netocrată cine n-are talente cu adevărat originale în dotare, dispare. Asta e situaţia şi neto-craţia. Acum tre să mă retrag. Mai vbim.

Adrian Merfu: Ce vreţi să spuneţi cu observaţia că am atins “limita în comunicarea intelighentă cu mine”? Si de unde aţi dedus impoliteţea mea? Faptul că-mi exprim groaza produsă de afirmaţia pe care aţi făcut-o referitor la unul din reprezentanţii şi promotorii marcanţi ai josniciei şi decadenţei spirituale şi morale din ţară o consideraţi lipsă de politeţe? Va spun că sunteţi din nou într-o gravă eroare. Si vă mai spun că nici copii mei şi nici copiii copiilor mei în vecii vecilor amin, nu vor ajunge la concluzia că Mircea Badea frizeaza geniul.

Steliana Ionescu : Adrian, cred că AVP încearcă să atragă atenţia că, atît T.Basescu cît şi PD-L au greşit cînd nu au luat în calcul reţeaua mass -media, care poate fi f.eficientă în lupta electorală cu ajutorul unora ca MBadea. Părerea lui este că acesta “frizează geniul”, întrucît a reuşit să-şi facă mulţi fani, iar pe politicieni să-i suporte bufoneriile, întrucit ei ştiu că aceşti fani la o adică vor fi potenţialii lor votanţi. Noi credem pe bună dreptate că unul ca V.Ponta este gata să se umilească de dragul puterii. El mai spune (aşa cred) că un preşedinte de ţară care are responsabilitate şi care chiar vrea binele ţării, nu trebuie să ignore această cale de comunicare cu poporul. Că el ar fi trebuit să lase orgoliul la o parte şi să nu şi-i pună în cap, întrucît din ce vedem acum, aceştia au reuşit să-l diabolizeze în aşa fel încît să fie urît de acelaşi popor care l-a adulat. Dar eu cred că orice ar fi făcut Traian Basescu ca să le intre ăstora în gratzie, tot aşa l-ar fi tratat. Ei nu-l vor pe Traian Băsescu dintr-un motiv simplu : ca îi împiedică să-şi pună în aplicare planurile lor, de a-şi recupera pierderile prilejuite de statul în opoziţie pe timp de criză. Cînd am spus că vom avea prilejul să vedem deznodamîntul, m-am referit la procesele lui Dan Voiculescu cu MA. Acolo unde Ponta i-a facut pe plac şi i-a pus omul care să-i servească la comandă.

Steliana Ionescu: Si mai spun ca V.Ponta are toate motivele să-i ştie de frică lui MBadea. Una că tipul deţine această putere (diabolică) de a-l desfiinţa numai cu cîteva scălîmbăieli bine ţintite, iar cealaltă că are enorme obligaţii la Dan Voiculescu. Stie că în spatele diabolicului MBadea stă unul şi mai diabolic în stare de orice. Nu stiu cît îi va rezista, dar eu cred că nu mult.

AVP : Stely, ai cam prins ideea, fleicirări… oops. Daca vrei, poţi, mie-mi spui …? Din păcate, our friend Adrian se află prins în mod clar în termenii doctrinari ai vechii paradigme, el fiind probabil chiar învăţăcel, la ora asta, al datelor doctrinare ale paradigmei vetuste şi-i este greu să se desprindă de ea… oops. Nu-i cer decât să aibă încredere în mine. ps. Cat despre MBadea, dacă ar fi un simplu caraghioz sau un colportor ordinar, aflat la ordinele unui mogul oarecare, n-ar însemna nimic, dear surioare, precum atâţia “găozari de presă”. Tipu însă este efectiv un artist unic, în felul său, f. talentat şi f. inteligent, şi tocmai de aceea e eficient, aloo… Altfel, şi tipul ăla de la B1, zi să-i zic, îmi scapă acum numele, e un “pamfletar”, dar n-are niciun zvîc, sunt mii ca el. Pe de alta parte, e clar că Reţeaua Stat, montată pe paradigma statului clasic, de tip burghez-comunist-naţional şi iar burghez, se află pe un trend istoric descendent, vai, iar globalizarea crescandă ţine cu netocraţii din reţelele para sau chiar antistatale…oops. Vedeţi deci să nu fiţi prinşi, cu voia sau fără de voia voastră, în “vechile structuri” (cu alte cuvinte, să nu cumva ca astea să fie fix altele decât acelea pe care le credeam a fi cu toţii, manipulaţi or intoxicaţi ca la Ploieşti). Asta e situaţia.

Steliana Ionescu‎ : “Daca vrei, poţi, mie-mi spui …?” Am făcut un efort :) Desigur că am fost un pic bulversată de tirul nemilos (cinic – aşa am simţit) deschis asupra tuturor “portokakiilor “(politicieni şi susţinători ) cărora le imputai toate eşecurile ca şi cind ceilalţi cîştigaseră pe merit şi nu prin tot felul de manevre subterane.

Adrian Merfu : Imi pare rău dar nu aţi citit cu atenţie ce am scris. Nu am negat că PDL-ul a avut comunicare proasta ci numai atributul de geniu acordat mitocanului. A fi miştocar şi băşcălios nu face parte din tema geniului. De exemplu un Vadim Tudor îi dă clasă în producţia de lături ipochimenului în cauză. Si are succes pentru că are o audienţă pe măsură. Acelaşi lucru valabil şi pentru DD, un alt frizer de geniu.

AVP : Orice creator de stil unic este, oricât nu ne-ar veni să credem asta, când e vorba de un clown aparent vulgar, un ingeniu. Si-n definitiv, tipul – împreună cu echipa A3, de fapt – a biruit un întreg Aparat de Stat, aloo, un Moloh cu-o logistică uriaşă, aşa cum micuţul, însă isteţul David l-a învins pe căpcăunul Goliat. Ţi s-o părea puţin lucru ? Aşa cum chiar ipochimenul MBadea spunea, referindu-se la o afirmaţie a primarului Liviu Negoiţă, care zisese : “PDL-ul a câştigat bătălia cu Criza, însă a pierdut-o pe cea cu Presa“. “Care Presă – întreabă MBadea -, căci cea mai mare parte a presei a fost de fapt de partea Oranjeriei ?” Pasamite, fioroasa “Presă” evocată de către Negoiţă era Antena 3, Luca şi Matei…oops. Iar când la echipa de aşi de la A3 (să nu uităm că ăştia s-au clasat pe primul loc în clasamentele profesioniştilor din televiziune câţiva ani la rând) s-a adăugat PR-ul catastrofal al Oranjeriei, soarta bătăliei de pe scena politica – unde se jucau de-a mama şi tata de la Cotroceni, Victoria sau Parlament păpuşile manevrate de netocraţi – era deja pecetluită. Mai vbim.

Adrian Merfu : Asta s-a intamplat din mai multe motive şi nu că Intact-ii au fost “profesionişti”. Prima cauză este că legea nu se aplică. Doi, atunci când procuratura întocmeşte dosarul penal (de multe ori îl întocmeşte greşit intenţionat) se găseşte tot timpul un judecător sau curtea supremă să achite vinovaţii. Numai din aceste două motive esenţiale are succes un DD sau Vântu, Becali sau cei în cauzî. Intr-o ţară normală aveau de mult soarta lu’ Calache sau Murdoch (mai recent). Oricând puterea politică şi prin asta eu înţeleg toate autorităţile statului de drept poate aplica legea şi o presă intenţionat mincinoasă şi partizană va pieri pe limba ei.

AVP : Atât le-ar trebui: să-i condamne pe ziarişti, oricare ar fi ei sau oricum ar fi, într-o ţară abia ieşită din Lagărul Comunist şi condusă practic de foştii comunişti şi securişti… :shock: Ţarul kaghebist de la Moscova, despre care se şuşoteşte că închide gura jurnaliştilor într-un mod nu tocmai paşnic, ar fi copil de ţâţă pe lângă “tiranul mârşav al informaţiei” (cum ar zice chiar Bard) ce-ar fi descoperit de “lumea liberă”, recte de Reţelele Netocratice transnaţionale, încuibat pe malurile Dâmboviţei, la Bucuresci…! Chiar nu înţelegi, la valoarea dumitale, ce se întâmplă, de fapt, dear friend ? Eu însumi, până la un moment dat, am gândit ca dta, văzând că mass-media terfelesc efectiv statul centralizat (comunistoid!) şi-l pun în real pericol, şi n-am exclus chiar legitimitatea închiderii antenelor care supun statul unui attack media fără precedent sau cel puţin contracararea lor prin Tunul Catodic al televiziunii publice, însă apoi am înţeles că acesta e trendul postmodern deja aproape generalizat şi că Mass-Media, care în epoca modernă au fost paznicul şi garantul democraţiei şi al statului naţional, tind să devină în epoca postmodernă duşmanii acestor instituţii fundamentale, Reţelele Netocratice (care nu se confundă cu reţelele de internet, ci le includ) autonomizându-se, constituindu-se în noua clasă dominantă, a Netocraţilor, şi adjudecându-şi clasa subsecventă a consumatariatului. Îţi repet că ceea ce se întâmplă acum şi aici în Românica lu pesce confirmă punct cu punct teoria lui Bard şi Söderqvist, pe care la rândul lor ei o verificaseră în practica societăţii suedeze, mult mai avansată decât societatea noastră balcanică şi chiar decât societatea canadiană, fireşte.

+++++++++++++++

Text original & comments: aici.

No comments:

Post a Comment