Saturday, March 23, 2013

Bye Alexa


Alexa Ionescu e o făniţă băsistă (şi mai mult decât atât, păi cum dreaq, altfel n-o suia nimeni la prepeleac cu emisiunea “By Alexa” de la Naşul.tv din prag), care până mai alaltărea – aflându-se pe lista mea de friends feisbuccieni – mă asigura de respectu-i deplin, dar care după ce vrusei să-i temperez discursul hăhăitor, energumen şi plin de hiistericutz suspin despre Băse cel Divin, văzut de făniţa sa ca unicu’ Salvator nu doar al tovilor şi băieţilor din portokakiul ciopor, însă al întregului nostrum bobor, se şi umplu de venin şi mă scoase de pe lista-i, unde până mai ieri figuram ca orice rigă al hyperspatziului plin. Evident c-am salvat dialogul pe care l-am avut cu Alexa, o făniţă băsistă la patrat, dar care din păcate reprezintă acelaşi stil confruntaţional fanat şi chiar expirat, aloo, care nu mai poate avea niciun succes pe net & nat.

expiratu base-001epiratu base 3-001
+++++++++++++++
Text original & comments: aici.

No comments:

Post a Comment