Monday, November 17, 2014

Invitaţie

Îi invit pe toți criptokakii (mai pe românește, pe vechii-noii criptosecuriști băsiști, acoperiti cu porecle de nevinavati feisbucciști sau forumişti), care parazitează lista mea de „friends” or my blogroll și care au infestat cyberspace-ul cu atâta cct încât ne-am întors, iacătă, fix de unde am plecat (în timp ce tineretul intoxicat și tembelizat crede, din contra, că abia acum ne-am emancipat și ioropenizat), să se retragă de pe lista mea, unde i-am tolerat crezând că și-au schimbat obrazul, cât de cât, n-așa?

Nu, io nu voi marșa, așa cum o fac, între mulți alții, zmecheroșii mei colegi de generație literară, M.Cărtărescu și M.Vișniec – căci de colegii de generație anticomunistă nu-mi amintesc să fi existat vreunul pe vremea mea, cel puțin prin Bucuresci, eu fiind și rămânând autorul „singurului text vadit anticomunist produs de vreun intelectual român în anii ’80” -, la înălbirea iar și iară a tovilor și băieților de odinioară, pe care planul ZZZ vrea să-i transforme, prin prepușii lor cică postmoderni, în Albă ca Zăpada de preste mode și vremi, numai bună să-l întâmpine, cu cei 7 mii de priculici feisbuccici, pe Moșul-2015, ce va sosi acum și aici în sania cu reni & gagici putulici.
 
Și nu că alde Ponta & Abramburica or fi curați ca lacrima, dar măcar le știm de-acuma și arțagul, și pârțagul, și i-am trece sau nu pragul sufragiului universal, egal și secret, numai și numai dacă vor ține rămășagul promisiunilor și nu ne vor trage prea de tot în piept, iar nu cum ați fi vrut s-o faceți voi, dear Boys, șantajându-i cu dosarul secretoi și asmuțind cățelușa DNA doar când începe campania și numai dacă nu joacă așa – doar așa! – cum ați vrea voi, păi cum drea. Plus de asta, așa cum am spus la linkul de mai jos, dacă pohtiți să faceți politică ieşiţi, măi, frăticilor, din undeground-ul umbros și vorbiţi-ne despre dreptate, adevăr și frumos clar, transparent și per os, nu să rămâneți acoperiți ca niște mascați, dar să faceți politică pe bani de la buget, pretinzând că sunteți „societate civilă” și „elită intelectuală” get-beget și amăgind tineretul necopt de pe Net, care dacă n-a avut jucării și bomboane când era copil inept, crede că tot ce zboară se mănâncă și că tot strâmbul și urâtul se transformă-n drept mumos doar dacă-și pune o etichetă de anonymous zmecheros și strigă într-una „Jos!” 
 
Fugiți dreq de-aici, nu-l îmbrobodiți voi pe Regele Hyperspatziului ! :evil:
Una preste alta, cine va câştiga ?



+++++++++++++
Text original & comments: aici.

No comments:

Post a Comment