De ce are Buddha Sakia Muni o mie de fetze?
Apropo de mirările, consternările, zâmbetele ori strâmbetele unora cum că AVP nu e băgat în zeamă nici de urbea sa, darmite de elita de Dâmboviţa, păi cum drea.
Păi, mhă, dacă nici măcar cei câţiva rumâni dezgheţaţi ce vin p-aciia încă nu percep cine-i AVP
şi ce vrea, deşi au acces practic nelimitat la opera şi la biografia
sa, ce pretenţii să ai de la concetăţenii între care vieţuiesc, dintre
care nu cred ca sunt 10 cititori ai unor cărţi cu adevarat rare or
cardinale sau baremi ai unor românii literare, care deci să
aibă un iq un piculeţ mai tare decât le trebuie spre a-şi apropia
chestiile vital-minimale şi care să nu confunde fiinţa fizică trăitoare
pe străduţa ori în bojdeuca sa cu fiinţa creatoare din hyperspa’, făcând deci distincţiile necesare între ce este - indiferent de orice schimbare - şi ce pare ?
Dacă le spui bunilor cetățenilor turmentați că eşti ca Buddha cu o mie de feţe, ei se gândesc la buda de după şură şi pricep ce vrei să le spui ca cucu-n gură.
De ce credeţi că s-a zis : “Nimeni nu e profet în patria sa”, a ? :roll:
Ultimii cetăţeni ce-ar fi crezut că suavul Christ e chiar Mântuitorul erau contimporanii din preajma-i cea mai apropiată, iată…
Si-n niciun caz n-au crezut asta, niciodată, cărturarii şi fariseii, şefii Sinedrinului de altcândva, ce-ar ricana şi-acuma : “Cine, mhă, ăsta, fiul de teslar şi de neam prost, a ?”
Sau
de ce credeţi că preoţii egipteni nu lăsau pe nimeni să intre-n altarul
unde-şi îmbrăcau odăjdiile şi de unde ieşeau spre a-şi oficia mistherele (cu pompă, cu cântări, patrafire cu fir de aur, icoane strălucitoare, iluminări, smirnă, tămâie et alea alea) ? Pentru că depărtarea, morga, masca şi taina măresc prestigiul şi întreţin autoritatea formală, de aceea.
Când
însă eşti un poet pur, te doare de jur împrejur de toate solemnităţile
& salamalekurile şi dai la fete cu bonjur cu pantalonii rupţi în cur
:)
+++++++++++++++++++
Text original & comments: aici.
No comments:
Post a Comment