Friday, April 11, 2014

In atentzia doamnelor, domnisoarelor si domnilor ce se pitesc subt gracioasele nickuri...




Mey copii!... Așa după cum lumea reală & virtuală, adicatelea Actul și Potența, nu sunt decat întruchipări ale Absolutului, ce se complace în iubirea & contemplarea de Sine fără nici o altă cauză și pt nici un alt scop sau prințip, așa și lumicica virtuală întrupată pe acest forum nu e decât pohta ce-am pohtit și în care io îmi găsesc plăcerea, mey... Dacă se mai îndoiește cineva că d.Zeu a putut zămisli ditamai Kosmosu' printr-un simplu Big Bang dat unui singur Atom Primitiv, și-n răstim de numai 6-7 Zile, are acum dovada că Facerea este pe deplin credibilă, constatând că lumicica-mi creiată în câteva Zile de Net se mișcă, se agită, râde, plânge, înjură, bălmăjește și cască ochii ca și cum ar fi în carne și oase, nu-i așa, mey...? Chiar dacă nickurile pe care le-am fixat ca personaje ale acestei lumi (Călugăru răspopit și aiurit, askimote, traktoristu matolit, mosh Grigore damblagit, antracta partz, max labush, mirtanu incaltzat, paul buhaio etc.) dispun desigur de liber arbitru, ca orișice făptură a Domnului, da' ce să facă cu el, mey, - hic et nunc ? Liberu' dumnealor arbitru ar funcționa doar în măsura în care proprietarii nickurilor și-ar imposta aci numele reale, de botez și de familie, și atunci ei ar trece subt imperiu' d.Zeului cel Mare și al Cezarului mititel, punându-se așadar sub protecția moralei și a legilor în vigoare; ori, până atunci, nickurile sunt la mâna/tastatura mea, carele pot face cu ele ce pohtesc: să le ordon să apară și să dispară, să le cert, să le trag de urechi, să le ridic și să le cobor, să le bat la popou ori să le 'ut - treaba mea și a Hypertextului care ne suporta pre toti, căci de aceea e Mare, mey...! De exemplu, ca să înțelegeți și voi câte ceva din ce spun, oricât ar fi liberul arbitru de liber și Las Vegasul de Las Vegas, antracta partz n-ar putea fi nici mai mult nici mai puțin decât i-a fost dat să fie, adică o țoapă, ma-nțelegi...? Dacă însă ar reveni că doamna ce pare a se ascunde în spatele nickului cu pricina e tot atât de toantă pe cat îi este porecla, și asta doar pen' că așa a croit-o Atotputernicu', aș fi gata să-mi cer scuze față de biata ființă, în caz că am supărat-o cu ceva... Dar eu - doar io! - știu că antracta de pe acest forum este mai mult a mea decat chiar și a proprietăresei sale sau chiar și decât a lu' D-zeu ; fiindcă zeu' acestei lumi sunt io, iar proprietaru' e Maria Sa Ziua SA...:) Să vă fie clar, bey: eu nu am nimic de împărțit cu cetățenii mai mult sau mai puțin onorabili ce-mi sunteți în lumea reală, iar dacă v-aș întâlni în societate v-aș respecta potrivit maniereleor impecabile, fiți siguri. Însă aici (hic) sunteți în plină virtualitate (nunc et tunc), convenție pe care v-aâi asumat-o în momentul când ați ales să-mi lăsați caraghioasele nickuri pe mâna-mi... Necazu' - pe care văd că âl resimțiți cu tonții de parcă v-ar fi lovit cine știe ce năpastă - provine dintr-un amănunt pe care îl ignorați într-o deplină veselie, mey: fiind vorba de un forum pe care SE SCRIE (nu se vorbește, nu se dă din coate sau din fund), iar dumneavoastră fiind niște ageamii în ale scriiturii, n-aveați cum să nu vă izbiți de rigoarea unei pene de oțel, mânuită de un maestru - d'Artagnan pre nume, bey ăștia...

+++++++++++++++
Text original & comments: aici.

No comments:

Post a Comment